AKCE
  TESTY FUNKCE PÁTEŘE

  AŤ UŽ ZÁDA NEBOLÍ
  SPRÁVNÉ POHYBOVÉ NÁVYKY

  ZÁKLADNÍ REHABILITACE PÁTEŘE
  CVIKY NA PÁTEŘ

  CVIČENÍ DLE MOJŽÍŠOVÉ
  PRÁCE S DECHEM
  PĚT TIBEŤANŮ
  
PŘÍRODNÍ STRAVA
  CENÍK

AŤ UŽ ZÁDA NEBOLÍ

 

Seznam cviků

  BEDERNÍ PÁTEŘ VKLEČE
  BEDERNÍ PÁTEŘ VLEŽE
  BEDERNÍ PÁTEŘ VE STOJI
  HRUDNÍ PÁTEŘ VKLEČE
  HRUDNÍ PÁTEŘ VSEDĚ
  KRČNÍ PÁTEŘ VSEDĚ
  KRČNÍ PÁTEŘ VLEŽE

Krční páteř vsedě

Cviky provádějte vsedě na židli s opěradlem. Trup držte vzpřímeně, ramena tlačte dolů a hlavu mějte vytaženu vzhůru.

Předklánějte a zaklánějte hlavu.

Uklánějte hlavu do stran.

Otáčejte hlavou podle osy páteře vpravo a vlevo.

Co nejvíce předkloňte hlavu a otáčejte jí kolem osy páteře střídavě na jednu a druhou stranu.V krajní poloze vždy lehce zapružte. Předtím můžete po dobu 5-7 sekund zatlačit temenem proti rukám.

Prsty jedné ruky přiložte na tu část krční páteře, kterou procvičujete. Druhou ruku přiložte na protilehlý spánek. Zatlačte mírně po dobu 5-7 sekund proti ruce položené na spánku. Pak veďte rukou hlavu do úklonu až nad místo, kam jste přiložili prsty, a zapružte. Cvik provádějte jen malou silou. Opakujte střídavě vpravo a vlevo.

Položte ruce dlaněmi na ramena, prsty směřují k lopatkám a lokty vpřed. Hlavu vysunujte vodorovně dopředu a dozadu. Hlavu nepředklánějte.

Rozpažte a roztáhněte prsty. Palec směřuje na jedné straně dolů, na druhé nahoru. Otáčejte a suňte hlavu co nejvíce na tu stranu, kde je ruka palcem dolů. Pak hlavu pomalu otáčejte a suňte ji na opačnou stranu a zároveň přetáčejte i dlaně tak, aby pohled směřoval vždy k ruce s palcem dolů.

Sestavy cvičení k tisku

 

  TaoMassage © 2014