AKCE
  TESTY FUNKCE PÁTEŘE

  AŤ UŽ ZÁDA NEBOLÍ
  SPRÁVNÉ POHYBOVÉ NÁVYKY

  ZÁKLADNÍ REHABILITACE PÁTEŘE
  CVIKY NA PÁTEŘ

  CVIČENÍ DLE MOJŽÍŠOVÉ
  PRÁCE S DECHEM
  PĚT TIBEŤANŮ
  
PŘÍRODNÍ STRAVA
  CENÍK

AŤ UŽ ZÁDA NEBOLÍ

 

Seznam cviků

  BEDERNÍ PÁTEŘ VKLEČE
  BEDERNÍ PÁTEŘ VLEŽE
  BEDERNÍ PÁTEŘ VE STOJI
  HRUDNÍ PÁTEŘ VKLEČE
  HRUDNÍ PÁTEŘ VSEDĚ
  KRČNÍ PÁTEŘ VSEDĚ
  KRČNÍ PÁTEŘ VLEŽE

Hrudní páteř vsedě

Opřete se o opěradlo židle, paže volně podél těla. Při nádechu mírně upažte, ramena tlačte vzad, lopatky stahujte k sobě, hlavu a horní část zad tlačte dozadu (nezaklánějte se však). Při výdechu se uvolněte.

Posaďte se na židli proti stěně. Dlaně a lokty opřete vodorovně o stěnu, čelo opřete o hřbety rukou. Při nádechu záda vyhrbte, při výdechu se prohněte.

Spojte ruce za hlavou. Při nádechu tlačte lokty od sebe, při výdechu se uvolněte.

Z paží vytvořte "svícen", ramena stáhněte dolů. Při nádechu se narovnejte, při výdechu spojte paže před obličejem dlaněmi a lokty k sobě, hlavu mírně předkloňte, záda vyhrbte.

Paže nechte volně podél těla a opisujte rameny kruhy dopředu i dozadu.

Upažte a oběma pažemi současně opisujte malé kroužky dopředu i dozadu.

Upažte, dlaně směřují nahoru. Proveďte úklon vlevo a současně vzpažte pravou paži. Snažte se přitom dotknout levé ruky. Totéž opakujte na druhou stranu.

Sestavy cvičení k tisku

 

  TaoMassage © 2014