AKCE
  TESTY FUNKCE PÁTEŘE

  AŤ UŽ ZÁDA NEBOLÍ
  SPRÁVNÉ POHYBOVÉ NÁVYKY

  ZÁKLADNÍ REHABILITACE PÁTEŘE
  CVIKY NA PÁTEŘ

  CVIČENÍ DLE MOJŽÍŠOVÉ
  PRÁCE S DECHEM
  PĚT TIBEŤANŮ
  
PŘÍRODNÍ STRAVA
  CENÍK

AŤ UŽ ZÁDA NEBOLÍ

 

Seznam cviků

  BEDERNÍ PÁTEŘ VKLEČE
  BEDERNÍ PÁTEŘ VLEŽE
  BEDERNÍ PÁTEŘ VE STOJI
  HRUDNÍ PÁTEŘ VKLEČE
  HRUDNÍ PÁTEŘ VSEDĚ
  KRČNÍ PÁTEŘ VSEDĚ
  KRČNÍ PÁTEŘ VLEŽE

Hrudní páteř vkleče

Opřete se o dlaně, paže jsou nataženy. Bederní páteř zpevněte stažením břišních a hýžďových svalů. Při nádechu vyhrbte hrudní páteř, hlavu schovejte mezi paže („kočičí hřbet"). Při výdechu hrudní páteř prohněte směrem k podložce a hlavu mírně zakloňte.

Stejný cvik provádějte opřeni o lokty.

Opřete se o dlaně, paže jsou nataženy. Jednu paži upažte do výšky a podívejte se za ní. Hlava a trup se otáčejí na stranu upažené paže. V krajní poloze paží zakmitejte. Cvik provádějte střídavě na obě strany.

Opřete se o dlaně, paže jsou nataženy. Vychylujte na tutéž stranu trup a pánev. Dostatečného vychýlení pánve dosáhnete sunutím nohou ve směru vychýlení. Současně se tímto směrem podívejte. Opět provádějte střídavě na obě strany.

Sestavy cvičení k tisku

 

  TaoMassage © 2014